ח"כ סעדה מתחייב: "הפקנו לקחים, לא ניכנע לאלימות"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ סעדה מתחייב: "הפקנו לקחים, לא ניכנע לאלימות"

    ח"כ משה סעדה במהדורת הבוקר: "הפעם אנחנו עוברים שלב-שלב ולא הכל בבת אחת והגענו יותר מוכנים. אני שומע שאנחנו הולכים עד הסוף. אנחנו לא יכולים להתבזות שוב. אנחנו נעשה פה לילות כימים"

    צילום: Erik Marmor/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה (הליכוד), מבטיח בשיחה עם דוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי): "לא ניכנע לפרוטקשן, לאיומים ולחסימות הכבישים. אנחנו ממשיכים לממש את ההבטחות לבוחרים".

    סעדה נשאל מה ההיתכנות לכך שגם הפעם יבוא ראש הממשלה ויעצור את החקיקה ברגע השיא: "הפקנו לקחים מהפעם הקודמת", אומר סעדה. "הפעם אנחנו עוברים שלב-שלב ולא הכל בבת אחת והגענו יותר מוכנים. אני שומע שאנחנו הולכים עד הסוף. אנחנו לא יכולים להתבזות שוב. אנחנו נעשה פה לילות כימים, יש אלפי הסתייגויות. אנשים לא יודעים באיזו עבודה קשה מדובר".

    "כרגע מדובר על הסבירות", פירט, "אחרי זה שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. אני חושב שזה די מוסכם שלשכת עורכי הדין לא תהיה שם. נקיים דיון גם בפרשת פגסוס ובחוק מח"ש שאני הגשתי – כבר בשבוע הבא".

    על ההרכב הרצוי בעיניו של הוועדה לבחירת שופטים: "בלי לשכת עורכי הדין, שוויון בין קואליציה ואופוזיציה. עד היום השופטים הכתיבו את הכל בכל הערכאות".

    למרות הטונים הגבוהים בוועדת החוקה, סעדה טען כי: "מחוץ למצלמות בוועדת חוקה מסכימים כמעט על הכל. המפגינים הם הכוח והח"כים עובדים אצלם ומרצים אותם".

    הוא תקף: "אלה אנשים פורעי חוק שעושים את זה בחסות היועצת המשפטית לממשלה. נסעתי אתמול ברחבי ארץ וראיתי אתמול הפגנות של 15 חברה בני 65-70. לא משהו משמעותי. התקשורת היא חלק משמעותי מהמחאה".

    "אני זוכר שבהתנתקות חסמו אוטובוסים שהיו רק בדרך למחאה", הזכיר סעדה. "היועמ"שית מיארה לוקחת את הפרקליטות בת ערובה לאג'נדה שלה. אני מכיר את האנשים, יש שם אנשים טובים. אמרתי לה תסתכלי לי בעיניים, זה היה לה קשה. היא לא מקצועית, היא מעולם לא עסקה בפלילים, לא מבינה את התחום".

    לסיום אמר: "אני חושב שבפרקליטות מצטערים על ההדחה שלי. הם פוגשים אותי היום בוועדה בכנסת ומרכינים ראש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המציאות היא שכניעה לאלימות מייצרת מדרון חלקלק של אלימות נוספת